4 Şubat 2012 Cumartesi

4 Şubat 2012 Gaziantepspor - Galatasaray

İyi akşamlar! Bizim açımızdan güzel bir maç oldu, Necati'nin gelişi biraz soru işaretiydi ama 250.000 Euro'ya çok çok iyi bir transfer yaptığımız kanıtlanmış oldu, -Ankaragücü maçı hariç- son 3 maçtaki kötü performansımıza da bir son vermiş olduk, o maçların aksine, özellikle son maçın aksine toparlanmış ve istekli bir takımdık. Antalya maçında o kadar sinirlenmiştim ki artık, yazı falan da yazamadım sinirimden.

Zaten Galatasaray'ın kazanıp kazanmayacağını ilk 5 dakikada anlıyoruz. 6. dakikada "Dur lan telefondan Twitter'a gireyim" falan diyorsan, o maçta puan kaybı kesin. Bu maça iyi başladık, takımda bir istek göze çarpıyor, Necati de etkili oldu bunda, ortasahaya indi, yardım etti, top çıkardı. Gol atmasaydı da kimse bu maçtan sonra "Niye aldık bu Necatiyi!?" demez bence. Antep savunmasında Dani çok iş yaptı, çok zorladı bizi.
Bi' parantez açmak istiyorum, ELMANDER, gol attı, güzel vurdu falan da, abi bi kalk ayağa, bi top oyna, azcık bi istek olsun içinde yahu. 25. Dakika falandı, Melo topu taşımış, tam cezasahasına 5-6 metresi var, sağında Elmander, önü boşo, koşmuyr arkadaş! koşmuyor adam! Durdu o pozisyon orda! Maçın genelinde de -gol hariç- sinir etti beni. Düşüyor kalkmıyor, aralıyor ağzını hakeme bakıyor, kalk, devam et oyununa yok abi yatıyor, hakem iplemeyince bi 30 sn daha yatıyor, kalkıyor. Antipatik bence artık.
Savunmamızda da çok açık verdik, delindi bayağı, bi' iletişim sorunu var gibi geldi bana çünkü Ujfa ve Semih 2-3 kere aynı adamı almaya gidip boşta adam bıraktılar, ya da Sabri ve Hakan ölümcül hatalar yaptı, adam kaçtı, kanattan girdi, sürekli birisi bir hata yaptı.
İkinci yarı da golümüzü yedik, ohhh dedim, Fatih Terim'in futbolculara nasıl tepki göstereceğini biliyorum, topçuların hakettiklerini kenardan bulucaklarını biliyorum, rahatım. Sıçsınlar da Fatih Terim de onların ağzına sıçsın diye keyifleniyorum. Kötü değildik gerçi ama dediğim gibi savunmadaki kopukluktu sorun, Sabri geride kaldı, Semih bi anda adam değiştirip top peşine düşmeye çalışırken Popov çok güzel attı golü. Ardından biz de Emre Güngör'ün topu ıskalaması ve Necati'nin takibiyle golü bulduk. Sonra maçta ağırlığımızı hissettirdik ve 66. dakikada Engin'in sorumluluk alıp yardırması ve daha önce Ankaragücü maçında tanıklık ettiğimiz çalımlarıyla çok iyi bir kontraatağa kalktık ve Elmander'de topu aldığında güzel gördü. 2-1 den sonra yine Engin kanatları kullanmaya başladı ve Gaziantep de sert durdurmak zorunda kaldı umutlarını koruyabilmek için.
Necati'nin cezasahasında kaleci tarafından durdurulduğu bir pozisyon var, acayip bir pozisyon.
Maçın sonuna doğru da Riera girdi, son şanslar gibi geliyor bana, Yiğit onun yerine ısınmaya başladı, Fatih Hoca onu da Emre ve Semih gibi adapte etmeye çalışıyor, başarılı olur umarız.

Sonuna gelirsek, 5-6 maçtır göremediğimiz keyifli bir maçtı. Hele Antalya ve Bursa maçlarından sonra cennetliklti. İnşallah takım bu motivasyonu sağlar, sağlamazlarsa da Fatih Terim'in ağzına sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder