6 Şubat 2012 Pazartesi

Sabri Sarıoğlu

Biraz baktım, 4 Mayıs 2003 tarihinde, Sabri ilk kez A Takım formamızı giymiş, Trabzon'a karşı. 19 yaşındaymış o zaman ve 9 yıldır da bu takımda. Özellikle son 4-5 yıldır da geyik malzemesi olsa da, her sezon kötülense de, yıllardır bu formayı hakkıyla giyiyor ve hatta bu kadar eleştiriye rağmen -ki ne kadar rahatsız edicidir empati yapabiliriz- çok da iyi oynadı. Taa ki bu sezona kadar. Bilmiyorum Sabri, ne yanlış bu sezon bu takımda da seninle olmuyor, gerçekten bilmiyorum. Arman için, forman için, bizim için, ölümüne oynuyorsun, biliyoruz, ama bu sezon ne oldu sana? Yemin ederim üzülüyorum, senin kaçırdığın her adamda, ileri çıkıp geriye her dönemediğinde üzülüyorum. Hakan dönmesin, küfür eder geçerim, ama sen hata yapınca üzülüyorum be Sabri.
Baktım bu sezon oynadığın maçlara, 12 maça çıkmışsın, 5 galibiyet, 5 beraberlik, 2 mağlubiyet. Galip geldiğimiz maçlar arasında da: MKE Ankaragücü(PAF takımı ile oynuyor), Adana Demirspor(Kupa maçı), Kardemir Karabükspor(iyi oynamadığımız, rakip 10 kişi kalınca 5'lediğimiz maç), Gaziantepspor maçı (kötüydün, takım iyiydi). Oynamadığın maçlara bakalım, 13 maç, 11 galibiyet, 1 beraberlik, 1 mağlubiyet. Bu maçlarda yendiğimiz takımlar: Fenerbahçe, Trabzonspor, İBB var arada. 1 değil 2 değil ki tesadüf diyeyim be Sabri, sakatlıktan döndün hazır değilsin, form tut falan dedik de, 8 maçtır sahadasın Sabri. Toparlan artık. Güldür yüzümüzü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder