17 Ocak 2012 Salı

Şike olayları ile ilgili;

Bugün Galatasaray, Türkiye Futbol Federasyonu'na ihtarname çekmiş. Çok bir şey yazmayacağım, hukuk hakkında çok az bilgiliyim. Tek bildiğin ihtarname çekmek işi çok ciddiye bindirmektir. Şike davası hakkında da her gün Fenerbahçe yeni bir yazı yayınlıyor vs. iş artık sakız oldu. Lefter'e yapılan törende stada Aziz Yıldırım bayrakları asmak bence saygısızlıktı, propagandanın da bir sınırı var artık bence, her Fenerbahçe adının geçtiği yerde Aziz Yıldırım'ın o gülümseyen fotoğrafını görmek istemiyorum ben. Bugün Ünal Aysal da "Aynı olay benim başıma gelse, kendimi kulübümden soyutlardım. Kulübümü rahat bırakırdım. Mücadelemi ayrı verirdim." şeklinde bir açıklama yaptı. Davulun sesi uzaktan hoş gelir geyiklerine girip girmemek size kalmış. Kulüp, başkanına sahip çıkmak isteyebilir ama dediğim gibi itici geliyor artık. Umarım herkes için en adil olan neyse o olur.

İhtarname'den önemli bir kısım :
Söz konusu ihtarnamede kullanılan sert ifadelerden biri, “Teamüllere aykırı bir karar çıkması halinde Galatasaray’ın uğradığı zararın hepsini sizden sorarız” şeklindeydi. Sarı-Kırmızılı kulübün vermek istediği mesajın açılımı ise şöyle: Eğer Türkiye Futbol Federasyonu, 58. maddeyi değiştirir ve bu değişiklik nedeniyle UEFA Türk futboluna bir yaptırım uygularsa, dolayısıyla Galatasaray’ın Avrupa kupalarına katılması engellenirse, kararın altında imzası bulunan herkese çok ağır maddi manevi tazminat davaları açılacak.

Not: Ünal Aysal'ın sözünü Twitter.com/tribündergi, ihtarname'den önemli bir kısmı da fanatik.com.tr den aldım. Böyle kaynakça olmaz ama, haklarını yemiş de olmayalım.

İyi geceler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder