12 Ağustos 2012 Pazar

N'apıcaz, n'edicez?

Evet, yeni sezonu yarın açıyoruz. Özledik be. Vallahi özledik. Blog linkini sözlükten veriyordum sürekli, her ne kadar sözlükteki karmamı öpse de, en azından kaç kişi okuyor bunu görüyordum ve rakamlar benim için çok tatmin edici. Sonuçta, kimim lan ben kim neden okusun?! Ortalıkta futbol blogu mu yok! Ama iddia ediyorum, bu sene bizim gibi futbol blogu bulamayacaksınız! Şöyle ya da böyle müthiş gelişmelere gebeyiz. Yeni sezonda, sadece internetteki korsan yayınlardan maç izleyip, bunu uzun uzun yazmayacağım. Ozan'ın adı da sol frame'de öylece durmayacak. Bu sene harekete geçiyoruz. Ozan'ın aldığı ve henüz amatör zamanlarını  yaşadığı, zangır zangır titreyen, ve çekerken arkadan muhabbet edip, şarkı söyleyerek seslere de tecavüz ettiği kamerası ile, benim istanbuldaki evimde uzun zamandır yatan kameram bu sene çok güzel şeylere kaydedecekler. Bir aksilik olmazsa, bu sene şampiyonlar liginde deplasman tribününde olacağım. Deplasmana gittiğim zaman da, tahmin ediyorum ki güzel ve dikkat çekici anları kaydederek blogda yayınlayacağım. Aynı zamanda Ozan'cığım da, her maç güney alttaki koltuğundan bize TT Arenayı, ve zaman zaman (tahminimce) Abdi İpekçi spor salonundan güzel videolar sunacak. Yani kısacası, adı ispanyolca olsun derken imlasında hata yaptığımız, bugüne kadar verdiğimiz linkler de patates olmasın diye böyle bıraktığımız, "olum bahın futbol yazıyom lan" diye başladığım, casa del los leones isimli blogumuz gerçekten ilginç ve yaşayan bir blog olacak. Umarım, sözlük harici takipçi de kazanırız.

Yeni sezonumuz hayırlı olsun madem!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder